19 Nisan 2014 Cumartesi

YAZA FİT GİRMENİZİ SAĞLAYACAK 9 ÖNERİ

bu mevsimde kilo kaybınızı hızlandırmak için 9 öneri


1.öneri

yağı hayatınızdan çıkarmayın
günlük beslenme düzeninde yetişkin bir kişinin aldığı enerjinin yüzde otuz'unu yağdan karşılıyor.tamamen yağsız beslenmek,yağ dokularının yakılmasına engel oluyor. yaniii beslenmenizden yağı çıkartırsanız,vücudunuzda ki yağlardan kurtulamazsınız.

  • zeytin yağı
  • fındık yağı
  • balık yağı
bu yağlara sofranızda yer vermelisiniz.beslenmenize bazı yağları dahil etmeniz daha fit olmanıza yardımcı olacaktır.




2.öneri
diyet yaparken bu gün bırakıyım bir günden bir şey olmaz demeyin, bu sadece diyet sürenizin uzamasına ve başarısız olmanıza neden olur.

3.öneri
beslenme listenizde mutlaka süt ürünlerine yer verin,çünkü kalsiyum mineralinin yetersiz alınması vücütta yağ depolanmasını tetikler.

4.öneri
antioksidanın;kilo almayı kolaylaştıran insülin direncinin oluşma riskini azaltıyor.koyu renk üzüm mutlaka yiyecek listenizde olsun

5.öneri
kilo vermek için spor yapmak tek başına yeterli değil.sporun zayıflamak üzerindeki etkisi sadece yüzde üç'tür.burdan anlayacağımız şudur ki sağlıklı beslenmekten kaçış yok.


6.öneri
uyku süremize dikkat edelim.günde 5 saatten az uykunun bize 300 kalorilik fazla yiyecek alınmasına mal oluyor.

7.öneri
öğününlerinize protein ilave edin.her öğünde azda olsa süt ürünlerine ve et ürünlerine yer vermek fit kalmanızı kolaylaştırır.

8.öneri
temiz hava alın.kirli havanın insan sağlığına olan olumsuz etkisi sadece akciğer üzerinde değildir.vücüt yeteri kadar oksijen almadığı zaman yağ yakımını yavaşlatır.

9.öneri
yulaflı yiyeceklerin mücizesine inanın.yulaf içerdiği lifler sayesinde hem zayıflama hemde kilo koruma döneminde elimizin altında bulunması gereken başlıca besinlerden biri

sağlıklı günler:)

Yorum Gönder