13 Nisan 2014 Pazar

GERİ DÖNÜŞÜM TERZİ MALZEMESİ YAPIMI

Evde bir şeyleri aramak ne kadar zordur değil mi? hele aradığımız şey ufacık bir
iğne ise tahmin edin, bir de ben dağınık bir yapıya sahibim. hiç bir eşyanın yeri belli değildir evimde

-neden mi?

kullandığım eşyayı hiçbir zaman yerine koymuyorum :( 

çok uğraşmama rağmen bir türlü bu huyumu düzeltemedim.
bu ara dikiş dikmeye merak sardım.tahmin edersiniz belki dağınık insan olduğumdan ötürü her koltuğun tepesine bir iğne batırmışım. 

saatten iğnedenlik yapımı

çalışmayan bir saatin içini boşaltalım ve camını elimizi kesmemeye dikkat ederek çıkartalım :)
gerekli malzemeler
1-bozuk saat
2- 15 cm 15 bez parçası
3- pamuk veya elyaf
4- bozuk para

resimde görüldüğü gibi bez parçasını saatin içerisinden geçirdim  içerisine elyafı doldurdum resimde kolay gibi görünüyor olsada  gerçekten çok zorlandım hele bozuk parayı üzerine koyup dikmeye uğraştığım anlar çok zor oldu. bir tarafını dikiyorum para öbür taraftan fırlıyor aman allahım :)
işte hepsi bu kadar.
 tabi iğnedenliğimizin kapağını kapatmayı unutmayalım.

Hiç yorum yok: