12 Nisan 2014 Cumartesi

MAKET





her şey eşimin, eve bir poşet mandalla gelmesiyle başladı

300 mandal....
300 tane tahta mandal,küçükken ne kadar önemliydi mandal,
          hiç unutmuyorum babam ben abim sallanan bir sandalye yapmıştık.çok eğlenmiştik.
          birde kibrit en vazgeçilmez oyun aracımızdı kartondan ev yapıp onu kibrit çubukları ile süslemiştik.çerçeve yapıp süslemiştik.o zamanlar şimdiki kadar teknoloji yoktu,çizgi film kanalları da yoktu şimdiki gibi,biz akşamları radyodan piyesler dinleyerek eğlenirdik.babam bize kitap okur, hikayeler anlatırdı hafta sonunun gelmesini iple çekerdik.
annem piknik için birşeyler hazırlar,termos a çay demlerdi saray burnuna veya gül-hane parkına giderdik. ne kadar önemliydi bizim için gül-hane parkı.

          önceden anne babalar için daha çok sorumluluk varmış,saatlerce bıkmadan usanmadan bin bir sorumuzu yanıtlamak gerçekten sabır işi.... şimdi ise çocuklarımızın google amcaları cevap veriyor sorularına. anne ve babaların yerini İnternet  aldığından beri dahamı az sabırlı olduk dersiniz.

     eşim üç yüz tane mandal almıştı oysaki ben sadece 30 mandal istemiştim çamaşır asmak için. mandal sadece çamaşır asmak için değildi aslında.nasılda çocukluğuma döndürmüştü beni.hadi biraz eğlenelim kendimize mandaldan oyuncaklar yapalım dediğimde ,kızım çoktaaan başlamıştı bile yeni oyuncakları ile oyun oynamaya
çocukları bilirsiniz onların hayal dünyası o kadar büyük kü her şey onların oyuncakları ve öğrenme araçları.



mandal demirlerini çıkararak başladık çalışmamıza
yapıştırdık
kuruttuk



sprey cila ile cilaladık




kısacası biz çok eğlendik

Hiç yorum yok: