26 Mart 2014 Çarşamba

KIZIM BÜYÜDÜ


Küçük kızımız bu sene okula başladı, biz perişanız J

Hiçbir şeyi yetiştiremez hale geldik her şey her yerde darma dağın.
Eşim bir yandan ben bir yandan koşturuyoruz küçük hanımın peşinde,
(ders yaptırabilmek için).kaprisler havada uçuşuyor.

Uyuyacağım ben!

Televizyon izlemek istiyorum hıh!

Babaannemi istiyorum, anneannemi istiyorum, siz ne istiyorsunuz benden!

bunun gibi bir sürü bahane ,Hep isyanlarda prenses.

Ders yapmakta gönlü olmadığı için her gün mutlaka ya kalem veya silgimiz yada ikisi birden kayıp.Stok yapmayı denedik olmadı. 

Bir gün hiç unutamayacağım sanırım

Hu hu komşu komşuu silgin var mı? Diye kapı,kapı gezdik

Sürekli bir şeylerini kaybetmesine acil bir çözüm bulmam lazım…

Bir silgi aldım





Evde çok sevdiğim bir anahtarlığım var üzerindeki anahtarları çıkardım ve silgiye taktım (zor oldu biraz)




Galiba başardım silgi bir haftadır kaybolmuyor. Her ne hikmet ise kalemde kayıp değil, şaşkınım hala…



ve ders bitti ....

Hiç yorum yok: